Vedení domova informuje klienty o všech důležitých záležitostech týkajících se života v domově, a to na pravidelných schůzkách se zástupci klientů (každý měsíc se schází 4 zástupci klientů - tzv. Výbor klientů, s vedením domova), na schůzkách ředitele domova s klienty (konají se dle potřeby, nejméně 1x za čtvrtletí), na pravidelných schůzkách klientů s vedoucími příslušných stanic oddělení (probíhají 1x - 2x měsíčně). Pro klienty i veřejnost jsou vydávány informace. Informace pro klienty jsou zveřejňovány na nástěnkách všech stanic, informace pro veřejnost jsou k dispozici na infopultu domova. Jednou za měsíc přijímá ředitel návštěvy klientů, kdy mají klienti možnost přednést své osobní problémy, přání či připomínky. S rodinami klientů a veřejností dnes komunikuje domov velmi operativně - zejména prostřednictvím internetu. Propagační a osvětové materiály domov vydává i ve formě tiskovin, pohlednic domova, kalendářů akcí. Pro širokou veřejnost domov podává 2 dny v týdnu informace o domově, o zákonu o sociálních službách, o podmínkách a možnostech umístění i o jiných druzích sociálních služeb vhodných pro konkrétního zájemce. Pravidelně každou první středu v měsíci, v odpoledních hodinách, umožňuje zájemcům prohlídku domova. Veřejnost je do zařízení zvána i k účasti na různých akcích pořádaných domovem (domov aktivně spolupracuje s úřadem městské části, s místními kluby důchodců, školami, kluby, ale i jinými domovy, pro které pořádá různé soutěže a turnaje. Domov má své logo, svoji hymnu a pochod seniorů.